Sunday, August 31, 2008

Trashed!!!

13 comments:

Rico said...

Dzuka,evo gledam malo ovoga u skovacama, imam par pitanjaca.
1. Posto ti ovaj suhi kist ostavlja vrlo lijepu texturu, cini mi se kao da ovo nije hamer vec neki hrapaviji papir?
2. Jel ove vanjske linije (hlace, lice, nos, kontejner) crtas perom?
3. Razrjedjujes li tus s vodom prilikom rada sa suhim kistom?

dzuka said...

e, rico, ovako...
1.ovo je dc-jev papir. oni imaju dvije vrste papira- glatki i hrapavi.
ja radim ovaj strip na hrapavijem. on nije hrapav ko akvarel papir, ali svakako je grublji od prosjecnog hamera. i zato pogodan za kist.
2.da, to je pero. ravne linije flomasterom. i tu je taj hrapaviji papir malo zajeban. doduse, za ovakav tus ne smeta mi sto pero malo grebe i zapinje,dapace, daje grublju liniju koja ovdje pashe. ali sa flomasterima je bas gnjavaza.
3. ne, ne razrijedjujem ga, ali redovito promuckam kist u tegli s vodom izmedju dva umakanja kista u tus. pa ga obrisem o papirnati rucnik. i skeniram kao grey scale, pa u photoshopu podesim kontraste. prvo na image/adjustments/
brightness/contrast cijelu tablu, pa onda sa dodge i burn alatima pojedine dijelove.

Rico said...

Aha, interesantno mi ovo s dodge i burn toolovima, ne bi mi palo napamet, zapravo vrlo inteligentno :)

Aj, fala!
Iskoristit cu par stvarcica, ovaj ukrast!

Skicoslav said...

Vidi se da si se ušemio i bogami ubrzao proces! Linija je sve opuštenija i dinamičnija. Koliko još?

dzuka said...

@ rico - to me mate iz gajnica naucio, nisam ja to smislio. ako ces ih koristit podesi burn na shadows, a dodge na highlights.
@ skico - jos malo. jos malo...: )

Rico said...

Aaaaa, Maaate, sin od starega Holingsvortovića?!
Da, da skuzio sam bit ovoga dodge burn djira, crno potamnis, a svijetlo posvjetlis i dobijes texturu

dzuka said...

e, taj! svasta ti taj mali zna!

. said...

Vidim da imas kadrove dramski nabijene i crno bijeli kontrast...super :)

Marco said...

Good job! I'm a italian comics, and I'd like to work with you one day...

Marco said...

ps

comics WRITER

sorry...

dzuka said...

mimi, fala. : )
marco, grazie! well, maybe one day, but not so soon, that's for sure. : )

Roberto Zaghi said...

Just found your amazing blog! It's hard to pick a panel or page cause they're all great! Anyway, love everything here, from the bricks to the silhouette, including the trash... congrats!

dzuka said...

roberto, grazie mille! : )