Wednesday, March 31, 2010

Touché!

7 comments:

Anonymous said...

Krasan crtež, kao i sve što crtaš! Svaka čast! Nego, imam pitanje: često na blogovima crtači prezentiraju svoje skice nacrtane plavom linijom. Uvijek me zanimalo da li su to neke ekstra specijalne plave olovke za crtanje skica plavom linijom, ili su to plave olovke vulgaris- bilo kakve plave olovke.

dzuka said...

obicna plava olovka. al potrazi ih u art shopovima di mozes kupit na komad, da ne moras kupovat cijeli komplet svaki put kad ju potrosis.
a trose se brzo! : )

Domigorgon said...

Ja zapravo koristim tehnicku i plave patrone. :D

dzuka said...

moze i tako. talaja ih isto koristi. meni ne odgovaraju. volim siljit! : )

Bob said...

Ja ni šiljit ne volim! Olovke. Ne.

Irena said...

Gdje ima za kupiti plave patrone?

dzuka said...

kazu mi - na e-bayu!