Saturday, September 25, 2010

Keep on truckin' ...

11 comments:

Marko said...

Ah, breaker one-nine, this here's the Rubber Duck... Mercy sakes alive, looks like we got us a convoy! :)

Maxim said...

Koje uredne olovke!

Super!

dzuka said...

marko - jel to iz filma? sad ce se javit znalci koji znaju odakle je to. : )
maxime - fala. to je zato kaj ne tushiram ja. inace bi bile malkice manje uredne. : P

Marko said...

To je iz Pekinpoovog Konvoja, sa Krisom Kristofersonom. Jedan od filmova moje mladosti :)

dzuka said...

eh. nisi trebo spojlat. htio sam vidjet znalce na djelu! >: )

talaja said...

Znam!
To je iz divlje horde!

Bob said...

Ja sam taj konvoj gledao prekasno. Bio mi je užasno naivan i glupavo jednostran. To je, bit će, iz kasnije Peckinpahove faze kad se posvađao sa svima pa se tu kakti obračunavo sa sistemom. Ma.

talaja said...

MA TI BI BOLJE!!!
nego, kam idu ovi na sliki?

dzuka said...

na plac.

Marko said...

@Bob: Rekoh, filmovi moje mladosti...:) Mada mi je drag i sad. Tako to ide sa filmovima koji ti u mladosti prirastu za srce. A to sa fiilmovima koje trebas gledati u mladjem dobu razumem i te kako. Ja se tako, recimo, nikad nisam primio na Star Wars-e... Gledao prekasno.

talaja said...

Ja isto.
Počnem gledat, i zaspem svaki put.
Jedanaest navečer...
Kasno je to, brate.