Tuesday, October 16, 2007

Tea, anyone?

After gallons of tea and diet food, I'm feeling much better. Haven't had a cup of coffee for ten days now. Hrm, maybe I could quit it ... ? One addiction less ... Nah, the other ones could get lonely! They like company! >: )Anyway, I'm waaay behind the schedule now and gotta spend some extra time behind the drawing table, but looking forward to it. Here's a fresh bit ...


On the other news, there'll be signing at Profil Megastore. Here's the announcement copy/pasted from Tico's blog. Yes, it's in Croatian. I don't believe I have that big foreign fans who would fly to Zagreb just to get my signature! : )



DAJE SE NA ZNANJE!
U Profil Megastoreu, 19. listopada (petak) u 19h , održat će se druženje s domaćim strip-autorima koji objavljuju svoje radove pod otkriljem nakladnika Bookglobe/Strip-Agent. Radi se o strip crtačima, Igoru Kordeju (Tajna povijest, Cable), Goranu Sudžuki (Tajna povijest), Niki Barunu (Pipo, Krapinjonci) i Robertu Solanoviću (Mister Mačak). Neobavezno druženje s autorima, potpisivanje strip primjeraka i crtež od istih vam ne gine ukoliko se pojavite na ovom događanju.Možda i ja nešto nacrtam.Dobro nam došli!

5 comments:

Skicoslav said...

Padne li snijeg u Gorskom Kotaru vidimo se u Profilu!)

BogatiStric said...

Dobra postavka/skica,jel to
nesto za Francuze or za Amere,ako
nije tajna?:)

dzuka said...

to su dva kadra iz novog miniserijala koji crtam za vertigo (vidi par postova nize). i nije to skica, to ti je crtez u olovci spreman za tusiranje! : )

BogatiStric said...

Oh,sorry,nisam mislio nista lose,naprotiv:)Mislio sam da i ti radis kao vecina,plavom samo postavku,pa posle detaljnije olovkom,pa tus:)Mada svakako sam
video da je jako detaljno,al nisam
bio siguran.Odlicno izlgeda,hvala
na odgovoru u vezi Vetiga.

dzuka said...

sve ok, nekad sam i ja radio detaljnije, al sve vise mi se to cini nepotrebno.