Saturday, May 30, 2009

About girls and guns

Well, that's what I call blast from the past!!!
Miki Horvatić, an old friend and a writer started his blog and, among other things, posted couple of pages we did together a dozen years ago. This should've been my American debut (Miki already worked for Antarctic Press with Esad Ribić), but the fate had other plans.






By the way, Mafest was great! Somehow, the guys manage to make it better every year. And even the first year was fantastic! Getting sketches from the guest artists became one of the more popular sports. Some of it you can see here.
I still don't have pics from the festival. Mrva was in charge for that, so go bug him ... : )

8 comments:

tonci said...

oho!

. said...

Znaci bilo je super na MaFestu,kaze mi Emir Pasanovic da ste se druzili :)Vjerovatno ste dosta crtali.

dzuka said...

@tonci - aha! :)
@mimi - nismo crtali tak puno ko u laktasima! >:)

Skicoslav said...

Pa Džuka! Kakvi su ovo biseri i mrvice? Što je to? Super je!

btw, ulogiraj se vec jednom na fejsbuk pa ces moc gledat fotke.

Marko Umorista said...

zajsta je dobro. Hej, Dzuka, inace, kako mogu stobom da udzem u kontaktu? treba mi sbog jedne izlozbe
Pozdrav iz dalekog belog sveta

Dan said...

Dzuka, ubi me s tim engleskim...
(Sve sam rjecnike opet morao izvuci ispod kreveta, a sve ove ruske, natrag... Mali stan...)
Dobro ti je ovo s Mikijem; zasto je zapravo stalo?
On zna posao, ti znas posao...?

dzuka said...

@ marko - u profilu je moja e-mail adresa, pa me mozes lako kontaktirat.
@ mrva - necem na fejsbuk i tocka! nista vam to nevalja.
@ dule i mrva - 'about girls and guns' je strip o, jel, curama i pistoljima. zapoceo sam ga radit sa mikijem malo prije nego su on i esad 'scorpia' uvalili antarctic pressu, pa je miki dogovorio objavljivanje i naseg stripa iako smo imali samo 4,5 strana nacrtanih. kvaka je medjutim, bila u tome da smo tebali napravit 4 sveske (90tak strana), pa ih oni objavit, pa tek onda vidjet neku pinku. okej, mislim da je bio u igri i neki avans od par sto dolara.
kakogod, za mene je to bio prevelik zalogaj, neke su se nove prilike ukazale i cijela stvar je ostala nedovrsena.
pokusat cu uc u trag i ostalim tablama, pa ih okacit ovdje.
@ dule - uci engleski, uci. nema kruha od ruskog! : )

Dan said...

Ovo s 90ak strana koje treba nacrtati, a da bi onda izdavac, eventualno nesto...
Imao sam takvu situacju na domacem trenenu, davnih, mladih dana u svezi izdanja "Naš strip".
Nisu mi ljudi vjerovali(ili su me barem sumnjicavo gledali), kad bih to spominjao.
Ma, nema veze...
Vazno je da mladi autor takve stvari izdrzi.

Sto se jezika tice, engleski je brate postao dosadan. Eto ga na svakom uglu. To postaje kao neka sifra za svo to "novo" komuniciranje, vise manje vezano uz tehnologiju, ali i sve ostalo.
Ruski jezik pak, fura neku poeziju u sebi; i povjest...
Nema tu kruha naravno, ali ima ljepote (ako hocete i slavenske), dok se engleski n.p. nekako "banalizirao".
Naravno, itd, itd.....
Tvoja predzadnja recenica, otkriva mi i tracak nostalgije. Vrag je to koji i mene tuca vec neko vrijeme.
Svaki taj prastari crtez/tabla na nesto potsjeti i sjeca...
No, kako rekose neki premudri ljudi: Idemo dalje.