Thursday, January 13, 2011

Early works

I've been digging through some old boxes, trying to get rid of the old paper. Found lots of copies of stuff I really don't need anymore, but there were also some treasure. Like this one. Probably my oldest preserved drawings. Dated 1983. when I was thirteen years old.
Through the most of my teenage years I would be drawing just heads. Rarely it would be figures and then it would usually be "studies" from the comic artists I loved.
Here you can see soldier from Hugo Pratt's "Ernie Pike", R.M. Guerra's "Elmer Jones" and a soldier from Bane Kerac's "Cat Claw". If I remember correctly. : )
I remember trying out drawing figures from my head, but dissatisfaction kept me from preserving most of them. Here are two survived Conans I drew when I was sixteen.

17 comments:

Dan said...

Simpaticno je to vidjeti.
Imam i ja stvari iz tih vremena, no tesko mi je odrediti precizno o kojim se godinama radi...
Ali eto, bas si me motivirao, pa bum i ja probal kroz koji dan donjeti na svoj blog nesto od tih "Ranih radova".
Ali, svezi Konana; cini mi se da si kod tih crteza koristio neku knjigu anatomije, jer su misici nacrtani tocnije nego kod Konana kojeg smo citali. Uopce, ta prica o knjigama anatomije iz kojih smo ucili, cini mi se zanimljivom posebno za najmladje autore. Ja imam neke svoje naslove koje smatram dobrima. Zanimalo bi me, a mozda i druge, koji su tvoji.
:)

dzuka said...

eto, u tim nekim ranim danima sam imo silnu potrebu precizno datirat crteze. to mi je bilo vaznije nego potpisat se. : )
shto se anatomije tice, nikad je nisam ucio iz knjiga. niti prema promatranju. buscema mi je tu uvijek bio glavni uzor. ne kazem da je to dobar nacin, al tako je bilo. tako pamtim.
i ne mogu se onda nikako slozit da je ova anatomija bolja od konana kojeg sam citao. : )

Dan said...

Tu smo razliciti.
U te davne dane meni datiranje crteza nista nije znacilo. Kao ni potpis uostalom, jer to su mi bile kao neke vjezbe i "studije"...
Zao mi je da nisi ucio anatomiju iz knjiga. Steta. Te knjige zato i postoje, a ostalo je naravno nadogradnja.
Sto se tice Konana, malo si se zanio. Ni kod Konana, ni kod tebe(ali to su ti bile te rane godine), anatomija nije dobra. Samo je na tvoja dva(!) crteza anatomski preciznija i tocnija.
Kako i zasto sad me vec prestalo zanimati.

talaja said...

JA SAM KAO MALI CRTAO NJAVU, DOK MI STARI NIJE SKUŽIO.

talaja said...

e, jel ono u boji limahl?
meni je on bio do jaja, čovječe...
svaki je bravo u to doba bio moj!

dzuka said...

nije limahl. taj je neki iz glave. valjda je trebo bit glavni lik za neki strip.
a u to doba i ja sam kupovo bravo pod obavezno! al nije mi limahl bio faca. najvise sam otkido na duranovce, paul younga i kim wilde! : )

dzuka said...

e, a kaj ti je stari napravio kad je skuzio njavu? jel pobaco sve il si uspio sacuvat nekaj?

Filip said...

http://www.jutarnji.hr/video-helen-mirren-je-bomba-iako-joj-je-vise-od-60--pogledajte-kakvo-je-tek-to-golo-tijelo-bilo-prije-40ak-godina-/917967/

dzuka said...

care!
to treba maximu linkat! ;)

Maxim said...

Hahahah! To sam baš namjeravao linkat vama dvojici u idućem postu na blogu, al sada nema potrebe. :)

dariojuricic said...

super ti je ovo, jesi i njegove usi iskopirao ? ;)

dzuka said...

usi? buscemine? naravno! : )

Stipe said...

Jesu ovaj kauboj i vojnik crtani onom tintanom olovkom šta daje na plavo?

dzuka said...

DA! :D
drago mi je da je neko prepozno! :)
a blokic na kom je crtan je od IGH, tj. tada se zvao gradjevinski institut. mozda uspijes razaznat obrise zrcalno, na poledjini.

Skicoslav said...

Neprocjenjivo! :)

dzuka said...

bice toga josh! : )

Tihomir Tikulin - Tico said...

Daj, samo daj.
Stara strip naiva iz mladosti.